Skip to main content

Find de oftest stillede spørgsmål og svar

Levering til døren

Vi leverer firmafrugt og sunde snacks til hele landet og direkte til din dør.

Vælg din frugtordning

Vælg mellem de tilpassede frugtkasser eller bland jeres egen frugtkasse både med indhold og antal frugter.

Fokus på fleksibilitet

Du får altid fri skalering af jeres firmafrugt og mulighed for justering af frugtordningen alt efter behov, årstid, travlhed osv.

Hvorfor skal man have en frugtordning?

En frugtordning er en billig måde, hvorpå du både kan hæve medarbejdernes humør og deres helbred. Efter en lang arbejdsdag, har kroppen godt af at have reserve-energi i form af de mineraler og vitaminer, man finder i frugt.

Hvortil leverer I?

Vi leverer frugt ud i det meste af Danmark, dog undtaget ikke brofaste øer.

Hvornår leverer I ud?

Vi har mulighed for levering mandag og onsdag, med en eller flere ugentlige leveringer – og vi bestræber os meget på, at alle skal have frugten leveret inden kl. 12.00

Hvor meget frugt skal vi have leveret?

Behovet kan naturligvis være forskelligt, nogle spiser mere end andre, men mange af vores kunder beregner ca. 1  stykke frugt pr. medarbejder pr. dag.

Hvordan bestiller vi?

Bestilling af vores frugtordninger kan ske enten her på siden via bestillingsdelen eller ved at kontakte os på tlf. 7025 7771 eller via e-mail info@sundsnack.dk
Er du i tvivl om, hvilken af vores løsninger der passer til jer, så er du altid velkommen til at kontakte os. Vi står altid klar til at hjælpe jer med at finde den helt rigtige løsning.

Opbevaring af frugten?

Nogle typer frugt skal desværre ikke ligge længe i solen/varmen for at overmodne. En rigtig god idé kunne være at ligge halvdelen af frugten i køleskabet, og tage det ud når første halvdel er spist. På den måde har man nemt frisk frugt hele ugen.

Kan vi afbestille frugten i ferieperioder?

En afbestilling eller ændring i din levering er aldrig længere væk end et opkald til vores kundeservice på tlf. 7025 7771 eller ved at skrive til os enten via kontaktformularen her på siden eller via e-mail info@sundsnack.dk – husk at oplyse jeres kundenummer. Ændringer skal dog være os i hænde senest 3 hverdage før ændringen skal finde sted.

Du kan se deltaljer om vores ferieplan her →

Hvad gør vi, hvis vi en dag har brug for ekstra frugt?

Du har altid mulighed for at kontakte os, hvis I en dag har brug for ekstra frugt f.eks. i forbindelse med et møde eller lignende. Dette skal bare bestilles 3 hverdage før leveringsdagen.

Hvordan og hvornår kan vi opsige frugtordningen?

Vores frugtordning leveres som en abonnementsordning, der faktureres for en måned af gangen. Ønsker man at opsige aftalen, skal dette bare gøres inden udgangen af måneden, dog senest 5 hverdage før sidste levering, så stopper vi automatisk for levering fra næste måned. Opsigelse skal ske skriftligt pr. e-mail til info@sundsnack.dk – husk venligst at oplyse jeres kundenummer.

Har du flere spørgsmål, så er du meget velkommen til at kontakte os